شرکت نرم افزار گزین داده

طراحی وب سایت، طراحی وب سایت های پویا

طراحی وب سایت های گرافیکی و فلت

طراحی نرم افزارهای سفارشی

طراحی نرم افزارهای کامپیوتری و حسابداری

طراحی نرم افزارهای آندروید

گرافیک و طراحی

طراحی گرافیکی کارت ویزیت و بروشور

طراحی لوگو و نشانه

نرم افزار مشاور املاک کاخ

نرم افزار مدیریت مطب

نرم افزار قرض الحسنه

نرم افزار اموال و انبار داری

شرکت نرم افزار گزین داده

طراحی وب سایت، طراحی وب سایت های پویا

طراحی وب سایت های گرافیکی و فلت

طراحی نرم افزارهای سفارشی

طراحی نرم افزارهای کامپیوتری و حسابداری

طراحی نرم افزارهای آندروید

گرافیک و طراحی

طراحی گرافیکی کارت ویزیت و بروشور

طراحی لوگو و نشانه

نرم افزار مشاور املاک کاخ

نرم افزار مدیریت مطب

نرم افزار قرض الحسنه

نرم افزار اموال و انبار داری

نرم افزار مدیریت پیامک پیامک یار

راهنمای نرم افزار پیامک یار:

برای دریافت راهنما به صورت pdf  اینجا را کلیک نمایید.

در حال حاضر بهترین و پر استفاده ترین وسیله برای مسابقات و نظر سنجی استفاده از پیامک تلفن‌های همراه است که یک سازمان با دریافت روزانه هزاران پیامک از نظرات مصرف کنندگان، مخاطبان و ارباب رجوعان خود آگاه می‌شود ولی مشکل عمده و رایج این وسیله‌ی ارتباطی با تعداد پیامک‌های روزانه است که روزانه هزاران پیامک را شامل می‌شود.و برای پالایش و دسته بندی و بدست آوردن گزارشات لازم می‌بایست شخصی زمان روزانه‌ی خود را به این کار اختصاص دهد، که در نهایت نیز به نتیجه‌ی دلخواه نخواهد رسید.

لذا در شرکت گزین داده برآن شدیم تا این مشکل را برای سازمان‌ها بر طرف سازیم.متخصصان ما در شرکت گزین داده پس از تحلیل نیازهای اینگونه سازمان‌ها نرم افزار پیامک یار را تولید نموده‌اند تا سازمان‌ها به وسیله‌ی آن پیامک‌های روزانه خود را با توجه به کلید واژهایی که خود تعریف می‌کنند با توجه به موضوع مورد نظر دسته بندی نموده آن‌ها را در بانک اطلاعاتی ذخیره نمایید و انواع گزارشات مورد نیاز خود را به راحتی ازان استخراج نمایند.

در ادامه به معرفی امکانات و ویژگی‌های نرم افزار مدیریت پیامک یار می‌پردازیم.

خواندن پیامک‌ها در نرم افزار :

نرم افزار پیامک یار پیامک‌های دریافتی سازمان را که به صورت فایل های اکسل است را دریافت نموده و آن را در جدولی برای شما به نمایش می‌گذارد در حین خواندن با توجه به موضوعات و کلید واژه‌های تعریف شده در نرم افزار، سیستم قادر خواهد بود موضوع پیامک دار را تشخیص داده در ستون موضوع قرار دهد.فیلد هایی که در این نرم افزار گنجانده شده‌اند عبارتند از : شماره فرستنده، شماره دریافت کننده، متن پیامک، تاریخ، زمان وتعداد پیامک .که این گزینه‌ها را می‌توانید در تنظیمات برنامه مرتب سازی و یا غیر فعال نمایید.همچنین می‌توانید در پنجره‌ی مربوطه به جستجو گزینه‌های مورد نظر خود بپردازید.

نرم افزار پیامک یار14

می‌توانید کلیه‌ی فیلد های مربوط به پیامک را ویرایش نموده و پاسخ پیامک‌ها را نیز در کنار پیامک ذخیره نمایید. در هر لحظه می‌توانید با استفاده از گزینه‌های جستجو شامل : قسمتی از متن، موضوع، زمان، پیامک‌های تکراری و پیامک‌های خالی تنها پیامک‌های مورد نظر خود را مشاهده نمایید و خروجی اکسل دریافت نمایید.

پس از تعیین موضوعات مورد نظر و ویرایش پیامک‌ها می‌توانید آن‌ها را ذخیره نمایید.

مشاهده‌ی پیامک‌های ذخیره شده :

از منو برنامه گزینه‌ی فایل –  مشاهده پیامک  را انتخاب کنید پنجره ای باز می‌شود که در آن قادر خواهید بود پیامک‌های ذخیره شده در بانک اطلاعاتی را با توجه به تاریخ، زمان، گروه، موضوع، مرکز دریافت، پیامک‌های پاسخ داده شده و یا پاسخ داده نشده را انتخاب کرده و نمایش دهید و یا به ویرایش آن‌ها بپردازید و تغییرات را ذخیره نمایید.

گزارشات تعدادی :

برای مشاهده گزارشات مبنی بر تعداد می‌توانید به منو گزارشات-> گزارشات تعدادی رفته و ازآن طریق گزارشات تعدادی همراه با نمودار را با توجه به فیلد های انتخابی مشاهده نمایید.

نرم افزار پیامک یار5

نرم افزار پیامک یار-نمونه گزارش تعدادی به همراه نمودار

نظر سنجی :

سیستم نظرسنجی که در این نرم افزار گنجانده شده است این گونه عمل می‌کند که شما با توجه به کلمات کلیدی که می‌تواند برابر متن پیامک بوده و یا در متن پیامک موجود است، تاریخ و زمان پیامک گزارش تعداد تهیه نمایید و یا پیامک‌های مرتبط را مشاهده نمایید

رنگی کردن پیامک با توجه به ساعت دریافت :

در تنظیمات نرم افزار می‌توانید به هر ساعت دریافت پیامک، رنگی را اختصاص دهید که در فرم نمایش پیامک‌های پس زمینه پیامک‌ها با توجه به ساعت دریافت رنگی خواهد شد.

تعیین رمز ورود به برنامه :

برای امنیت بالاتر و عدم دسترسی به افراد دیگر می‌توانید به نرم افزار کلمه ورود اختصاص دهید و آن را تغییر دهید.

بانک اطلاعاتی :

نرم افزار پیامک یار از بانک اطلاعاتی قدرتمند Microsoft SQL Server 2008 استفاده می‌کند که می‌تواند خدمات نگهداری اطلاعات را با امنیت، سرعت و دقت بالا برای کاربران خود فراهم نماید.

نرم افزار پیامک یار1

نرم افزار پیامک یار-گزینه های بانک اطلاعاتی

شما در نرم افزار پیامک یار قادر خواهید بود به تعدادد دلخواه بانک اطلاعاتی ایجاد نماییدو از آن استفاده نمایید. به طور مثال می‌توانید پیامک‌های دریافتی در هر دوره دلخواه را در یک بانک ذخیره نمایید نرم افزار قادر است در صورت خواست شما اطلاعات ثبتی در بانک قدیم را به بانک جدید نیز انتقال دهد.

پشتیبان بانک اطلاعاتی :

برای امنیت اطلاعات شما می‌بایست از بانک‌های اطلاعاتی خود پشتیبان تهیه کرد تا در صورت خرابی سخت افزاری و یا تعویض سیستم عامل بتوانید دوباره اطلاعات را بازیابی کنید.

ذخیره شماره مخاطبان :

 می‌توانید شماره‌های مورد نیاز خود را در دفتر تلفن ذخیره نمایید.تا در هنگام مشاهده پیامک‌ها نام مخاطب در جلو شماره نمایش داده شود.

نمایش پیامک‌های ثبت شده و تعداد آن‌ها :

 پیامک‌های ثبت شده و تعداد آن‌ها را با توجه به شماره گیرنده و تاریخ دریافت می‌توانید مشاهده نمایید.

نمایش تعداد پیامک‌های رسیده از هر شماره :

می‌توانید تعداد پیامک‌های رسیده از هر مخاطب را با توجه به تعداد و تاریخ آن مشاهده نمایید.

سوالات متداول نرم افزار پیامک یار

نرم افزار پیامک یار چه کاربردی دارد و برای چه کسانی مفید خواهد بود؟

این نرم افزار کار مدیریت، سازماندهی، دسته بندی، تهیه گزارشات، ذخیره سازی گروهی پیامک‌های دریافتی که با فایل های اکسل به نرم افزار وارد می‌شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد.موارد استفاده‌ی این نرم افزار در سازمان‌ها، ادارات، شرکت‌ها، کارخانه جات و یا در هرمکانی که یکی از وسایل ارتباط خود با مشتریان ومراجعان خود را سامانه‌های پیامکی قرار داده‌اند، می‌باشد مانند ادارات دولتی، شرکت‌های خصوصی، شبکه‌های تلوزیونی ورادیویی و….

چگونه نرم افزار پیامک یار پیامک‌ها را دریافت می‌نماید؟

در نرم افزار پیامک یار می‌توانید فیلد های مربوط به هر پیامک (فرستنده، گیرنده، متن، تاریخ، زمان، تعداد) را از فایل اکسل بخواند . فیلد های مربوطه را می‌توانید در تنظیمات مرتب سازی و یا غیر فعال نمایید.

نرم افزار پیامک یار چگونه پیامک‌ها را دسته بندی می‌کند ؟

هسته‌ی اصلی نرم افزار پیامک یار اینگونه است که با توجه به کلید واژه‌هایی که برای هر موضوع دلخواه در آن تعریف می‌کنید موضوع هر پیامک را مشخص می‌کند همچنین شما به صورت دستی نیز می‌توانید به تعیین موضوع هر پیامک اقدام کنید به طور مثال اگر برای موضوع “تشکر و قدردانی ” کلید واژه‌هایی مانند : تشکر، عالی، سپاس را تعیین نمایید. پیامک‌هایی که یکی از این کلید واژه‌ها در آن‌ها بکار رفته باشد این موضوع برای نرم افزار تشخیص داده می‌شود.از دیگر فیلد های ذخیره شده برای هر پیامک ( تاریخ، زمان، گروه، فرستنده، گیرنده) می‌توانید برای سازماندهی و تهیه گزارشات استفاده نمایید.

خروجی نرم افزار چیست؟

خروجی‌هایی که می‌توان از این نرم افزار تهیه نمود عبارتند از :

1-خروجی excel

2-گزارشات برای چاپ

3-گزارشات تعدادی excel

4-گزارشات تعدادی برای چاپ

نرم افزار پیامک یار برای دسته بندی، و دیگر اعمال به چه میزان زمان نیاز دارد؟

این نرم افزار قادر است هزاران پیامک را در کمتر از چند ثانیه دسته بندی و ذخیره نماید.بدیهی است با توجه به تعداد پیامک‌ها این زمان متغییر خواهد بود.

آیا امکان تغییر نرم افزار به نسخه‌ی دلخواه وجود دارد؟

در صورت درخواست هر سازمان، شرکت گزین داده قادر خواهد بود نرم افزار پیامک یار را با توجه به علایق و خواسته‌های هر سازمانی از لحاظ ساختاری و گزارشات دلخواه طبق نظر آن سازمان طراحی و ویرایش نماید.

درصورت تمایل با شرکت گزین داده با شماره تماس 3220687-0372 تماس بگیرید.

نصب نرم افزار چگونه انجام می‌گیرد؟

نرم افزار پیامک یار با جدیدترین متدولوژی و ابزارهای مورد نیاز طراحی و ساخته شده است. ابزارهای مورد نیاز برای استفاده از این نرم افزار عبارتند از: بانک اطلاعاتی قدرتمند sql server،net framework 4.0 که در هنگام نصب، نرم افزاربه طور خودکار نصب خواهد شد، نصب نرم افزار پیامک یار بسیار آسان است.

سیستم سخت افزاری ونرم افزاری مورد نیاز نرم افزار پیامک یار چیست؟

نرم افزار پیامک یار با توجه به ابزارهای بهکار رفته دران بر روی سیستم عامل ویندوز نسخه‌های xp sp2 وبالاتر و vista و seven نصب خواهد شد.


  • نظر بدهيد
  • نام:
    ایمیل:
    وبسایت:



    • درباره ی ما

      گروه نرم افزاری گزین داده- طراحی سایت برنامه نویسی- سئو
    CopyRights GOZINDADEH . COM 2012 - 2019