شرکت نرم افزار گزین داده

طراحی وب سایت، طراحی وب سایت های پویا

طراحی وب سایت های گرافیکی و فلت

طراحی نرم افزارهای سفارشی

طراحی نرم افزارهای کامپیوتری و حسابداری

طراحی نرم افزارهای آندروید

گرافیک و طراحی

طراحی گرافیکی کارت ویزیت و بروشور

طراحی لوگو و نشانه

نرم افزار مشاور املاک کاخ

نرم افزار مدیریت مطب

نرم افزار قرض الحسنه

نرم افزار اموال و انبار داری

شرکت نرم افزار گزین داده

طراحی وب سایت، طراحی وب سایت های پویا

طراحی وب سایت های گرافیکی و فلت

طراحی نرم افزارهای سفارشی

طراحی نرم افزارهای کامپیوتری و حسابداری

طراحی نرم افزارهای آندروید

گرافیک و طراحی

طراحی گرافیکی کارت ویزیت و بروشور

طراحی لوگو و نشانه

نرم افزار مشاور املاک کاخ

نرم افزار مدیریت مطب

نرم افزار قرض الحسنه

نرم افزار اموال و انبار داری

دانلود نرم افزار صندوق قرض الحسنه کرامت

خبر ویژه :  نسخه ی جدید نرم افزار صندوق قرض الحسنه کرامت در سامانه مخصوص نرم افزار کرامت به آدرس keramatapp.ir قرار گرفت!!!!

برای دانلود نسخه رایگان و آزمایشی نرم افزار صندوق قرض الحسنه کرامت کلیک کنید.(265 MB)

تعداد دريافت نسخه جدید: +30000

با تلاش و پشتکار تیم برنامه نویسی این مجموعه و با تجربه بیش از ده سال در حوزه صندوق های قرض الحسنه سامانه تحت وب نرم افزار مدیریت و حسابداری صندوق قرض الحسنه کرامت با امکانات کامل تر طراحی گردید. در سامانه جدید امکان اتصال اعضای صندوق نیز مهیا گردیده است. جهت استفاده روی لوگوی زیر کلیک فرمایید.

ورود به سامانه تحت وب کرامت

ورود به سامانه تحت وب کرامت

برای تماشای فیلم آموزش نصب و استفاده نرم افزار صندوق قرض الحسنه کرامت می توانید با مراجعه به قسمت منوی بالای سایت–> قسمت محصولات –> و قسمت نرم افزار صندوق قرض الحسنه کرامت اقدام نمایید. کلیه اطلاعات لازم در آن قسمت درج شده است

در درایوی غیر از درایو c (درایوی که ویندوز در آن نصب می باشد) نصب نمایید .

در صورت وجود هر گونه سوال می توانید با شماره  03157420687 تماس حاصل نمایید.

راهنمای نصب و استفاده از نرم افزار صندوق قرض الحسنه کرامت

دانلود نرم افزار تیم ویور جهت بررسی و رفع مشکلات نصب توسط متخصصان ما اینجا را کلیک نمایید

صندوق قرض الحسنه چیست؟

چنانچه افرادی مقداری سرمایه را روی هم قرار داده تا مبلغ قابل توجهی پول فراهم شود و بین خود این مبلغ سرمایه را دوره ای به یکدیگر قرض دهند در عرف بدان صندوق قرض الحسنه گویند.

به طور معمول موجودیت هایی که در هر صندوق قرض الحسنه وجود دارند عبارتند از : افراد صاحب سهم ، تعداد سهم هر شخص در صندوق ، مقدار سرمایه هر شخص در صندوق ، مقدار مشخص شده سرمایه برای هر سهم ، وام ، وام ضروری ( وام هایی که می بایست طی یک دوره و به طور یکجا پرداخت شوند) ، اقساط وام ها ، کارمزد ، درصد کارمزد ، و هزینه های کارمزد ، که در ادامه به قابلیت های نرم افزار صندوق قرض الحسنه کرامت که کلیه ی این موجودیت ها را تحت پوشش قرار می دهد می پردازیم.

اشخاص : اساسی ترین موجودیت در یک صندوق قرض الحسنه اشخاص و صاحبان سهم در صندوق هستند که عنصر مهم هر صندوق که سرمایه صندوق می باشد را با مقدار سرمایه ای که درون صندوق قرار می دهند تامین می کنند.در نرم افزار صندوق قرض الحصنه کرامت مشخصات پرسنلی اعضا ثبت خواهد شد و می توانید در صفحه اصلی نرم افزار که در برگه نخست پنجره اصلی با نام اشخاص مشخص شده مشاهده نمایید.

نرم افزار صندوق قرض الحسنه کرامت- صفحه ی اصلی

نرم افزار صندوق قرض الحسنه کرامت- صفحه ی اصلی

نرم افزار صندوق قرض الحسنه کرامت - اضافه کردن اشخاص

نرم افزار صندوق قرض الحسنه کرامت – اضافه کردن اشخاص

نرم افزار صندوق قرض الحسنه کرامت جستجو و گزارش وام های پرداختی

نرم افزار صندوق قرض الحسنه کرامت جستجو و گزارش وام های پرداختی

نرم افزار صتدوق قرض الحسنه کرامت جستجوی اشخاص

نرم افزار صتدوق قرض الحسنه کرامت جستجوی اشخاص

نرم افزار صندوق قرض الحسنه - قسمت وام ضروری

نرم افزار صندوق قرض الحسنه – قسمت وام ضروری

نرم افزار صندوق قرض الحسنه کرامت - قسمت تنظیمات

نرم افزار صندوق قرض الحسنه کرامت – قسمت تنظیمات

نرم افزار صندوق قرض الحسنه کرامت ۴

چنانچه قصد اضافه مشخصات یک عضو جدید را دارید ، با کلیک بر روی دکمه ی شخص جدید پنجره ای باز خواهد شد که می توانید مشخصات شخص را وارد نمایید . در این پنجره همچنین تعداد سهم شخص را تعیین می نمایید سپس با کلیک بر روی دکمه ی تایید اطلاعات شخص ثبت خواهد شد.

نرم افزار صندوق قرض الحسنه کرامت

در برگه ی اشخاص یک جدول مشاهده خواهید کرد که مشخصات پرسنلی ، تعداد سهم ، سرمایه شخص و وضعیت وام های ضروری تسویه نشده و وام های تسویه شده شخص را شامل می شود.

 در بالای این جدول دکمه هایی قرار داده شده تا عملیات مربوط به اشخاص را انجام دهید عملیاتی که در این برگه می توانید انجام دهید شامل : ثبت ، ویرایش و حذف مشخصات اشخاص ، دریافت وام و وام ضروری ، افزایش و کاهش تعداد سهم ، افزایش و کاهش میزان سرمایه ، مشاهده ی وام های دریافتی و اقساط پرداختی شخص ، مشاهده ی وام های ضروری دریافت شده شخص ، گزارش عملکرد شخص ، مشاهده وضعیت سرمایه شخص و همچنین میزان موجودی فعلی صندوق قرض الحسنه قابل مشاهده است . در زیر جدول اشخاص یک کادر وجود دارد که می توانید در آن کلیه اطلاعات پرسنلی شخص را مشاهده نمایید همچنین با راست کلیک بر روی هر سطر می توانید به کلیه عملکرد های نوار بالایی دسترسی داشته باشید که به تفضیل هر کدام شرح داده خواهند شد.

مشاهده وام های دریافتی : با انتخاب این گزینه پنجره ای را مشاهده خواهید کرد که وام های دریافت شده توسط شخص را به همراه اقساط آن وام مشاهده خواهید کرد . با کلیک بر روی گزارش نسخه ی چاپی این گزارش را مشاهده می نمایید.

نرم افزار صندوق قرض الحسنه کرامت ۱۲

مشاهده وام های دریافتی : با انتخاب این گزینه پنجره ای را مشاهده خواهید کرد که وام های ضروری دریافت شده را نمایش می دهد که با کلیک بر روی دکمه ی گزارش ، نسخه ی قابل چاپ آن را مشاهده می نمایید

نرم افزار صندوق قرض الحسنه کرامت ۷-وام ضروری

وضعیت سرمایه : گزارشی از سرمایه شخص نمایش داده می شود

ویرایش مشخصات : جهت ویرایش مشخصات پرسنلی شخص استفاده می شود

حذف اطلاعات شخص : با انتخاب این گزینه سوالی از شما پرسیده می شود چنانچه شما “عدم نمایش نام ” انتخاب کنید ، سرمایه شخص صفر خواهد شد و اطلاعات او را در برگه ی اشخاص نمایش داده نمی شود و چنانچه تایید را انتخاب نمایید کلیه اطلاعات مربوط به این شخص اعم از مشخصات پرسنلی ، وام ها ، وام های ضروری ، سرمایه و …. از سیستم حذف خواهد شد.

نرم افزار صندوق قرض الحسنه کرامت ۶

دریافت وام : جهت دریافت وام از این گزینه استفاده می شود که مشخصات وام را نرم افزار صندوق قرض الحسنه ثبت می نماید

دریافت وام ضروری : با انتخاب این گزینه می توانید مشخصات وام ضروری را ثبت نمایید

نرم افزار صندوق قرض الحسنه کرامت ۱۵

افزایش سرمایه : برای افزایش میزان سرمایه این شخص استفاده می شود.

نرم افزار صندوق قرض الحسنه کرامت ۱۱

افزایش تعداد سهم : جهت افزایش تعداد سهم شخص در صندوق قرض الحسنه مورد استفاده قرار می گیرد.

از دیگر امکاناتی که در این برگه قرار داده شده است می توان به نمایش وضعیت سرمایه شخص با توجه به میزان سرمایه برای هر سهم در صندوق قرض الحسنه با توجه به مبلغی که در تنظیمات قرار داده شده است اشاره نمود که کمبود سرمایه را بارنگ قرمز و زیادی سرمایه را با رنگ سبز مشخص می کند.

سرمایه : با توجه به توضیحاتی در قسمت اشخاص به موجودیت داده شد این را نیز می توان اضافه نمود که میزان سرمایه برای هر سهم صندوق قرض الحسنه را می توان در پنجره تنظیمات تغییر داد بسیاری از صندوق ها در هر دوره مقدار سرمایه را افزایش می دهند که این امکان به مدیران صندوق قرض الحسنه کمک زیادی می کند.

وام : در برگه “وام ها ” می توانید وام های پرداخت شده را مشاهده نمایید در جدول وام ها اطلاعاتی که برای هر وام قابل مشاهده است شامل : مشخصات شخص دریافت کننده ، مبلغ وام ، تعداد اقساط ، جمع اقساط پرداختی و باقی مانده ، تاریخ آخرین قسط و وضعیت وام قابل مشاهده است.

نرم افزار صندوق قرض الحسنه کرامت ۱۰

در بالای برگه می توانید با تغییر گزینه ها وام های تسویه نشده و تسویه شده را به تفکیک مشاهده نمایید.

همچنین می توانید وام ها را ویرایش و حذف نمایید . اقساط آنها را ثبت کنید و نمایشی از اقساط دریافتی داشته باشید با انتخاب گزارش از کلیه وام ها گزارش خواهید داشت.

وام های ضروری : وام های ضروری در واقع قرض هایی هستند که می بایست به طور یکجا پرداخت شوند در نرم افزار مدیریت صندوق قرض الحسنه کرامت می توانید وام های ضروری را ثبت کنید ، به ویرایش آنها بپردازید ، آنها را حذف کنید ، زمان پرداخت آن را تمدید کنید ، وام های دیر شده را مشاهده نمایید و گزارشی از وام ها چاپ نمایید . همچنین مشخص کنید کدام وام ها باید تا تاریخ مشخص شده تسویه شوند.

کارمزد ها و هزینه ها : بسیاری از صندوق ها به جهت هزینه هایی که اداره ی صندوق به همراه دارد درصدی از وام ها را به عنوان کارمزد دریافت نموده و صرف هزینه های صندوق نمایند. شما در برگه “هزینه و کارمزد ” می توانید هزینه ها ، کارمزد وام ها و کارمزد وام های ضروری را مشاهده نمایید. کارمزد ها در زمان ثبت وام ها و با توجه به درصدی که در تنظیمات قرار داده شده است ثبت می شود هزینه ها را می توانید در این برگه اضافه ، ویرایش و حذف نمایید.

همچنین در پایین برگه مبلغ باقی مانده کارمزد ها مشاهده می شود.

نرم افزار صندوق قرض الحسنه کرامت ۱۷

تنظیمات :

رمز ورود به برنامه : در هنگام ورود به برنامه با پنجره ای مواجه می شوید که برای ورود به برنامه باید رمزی را وارد نمایید این رمز در این پنجره قابل تغییر خواهد بود

میزان سرمایه برای هر سهم : میزان سرمایه برای هر سهم در صندوق قرض الحسنه را در اینجا مشاهده می کنید که می توانید این مقدار را کاهش و افزایش دهید.

محل ذخیره پشتیبان : در این قسمت می توانید مسیر پیش فرض ذخیره فایل پشتیبان برنامه را ذخیره نمایید. این امکان با علامت تیک در گزینه « هنگام خروج فایل پشتیبان به صورت خودکار ذخیره شود” فعال می شود.

مقدار کارمزد وام ها : مقدار کارمزد وام ها و وام های ضروری به صورت جداگانه تعیین می شود و همچنین می توان امکان دریافت چند وام و چند وام ضروری را به طور جداگانه فعال یا غیر فعال نمود.

نام صندوق : این نام در بالای پنجره اصلی برنامه مشخص خواهد شد.

ذخیره فایل پشتیبان : در هنگام فراخوانی این امکان پنجره ای برای مشخص کردن آدرس پوشه ی محل ذخیره سازی فایل به نمایش می آید که پس از انتخاب پوشه فایل در محل مورد نظر ذخیره می شود.

توجه داشته باشید که فایل پشتیبان را در درایوی به غیر از درایوی که در آن سیستم عامل نصب شده است ذخیره نمایید.

بازیابی اطلاعات : در صورت نصب مجدد نرم افزار نیاز خواهد بود تا اطلاعات گذشته را دوباره وارد سیستم نمایید لازمه ی این کار داشتن فایل پشتیبان است . برای این کار در پنجره ورود به برنامه با کلیک بر روی دکمه بازیابی اطلاعات ابتدا رمز ورود به برنامه درخواست می شود و سپس آدرس فایل پشتیبان درخواست می شود . چنانچه عملیات بازیابی اطلاعات با موفقیت انجام شود پیامی با این مضمون نمایان می شود.

بدیهی است این کار فقط با داشتن فایل پشتیبان امکان پذیر است.

با توجه به امکاناتی که در این نرم افزار گنجانده شده است می توان گفت این نرم افزار یکی از کاملترین نرم افزار های مدیریت صندوق قرض الحسنه می باشد که کلیه عملیات معمول در یک صندوق قرض الحسنه را پشتیبانی می کند.

برای تهیه نرم افزار کرامت می توانید با شماره 57420687-031 شرکت گزین داده گلپا تماس بگیرید و پس از هماهنگی و پرداخت وجه نرم افزار ، نرم افزار با پست پیشتاز و بدون هزینه ی پستی برای شما ارسال خواهد شد و حداکثر ظرف ۷۲ ساعت به دست شما خواهد رسید.

نصب این نرم افزار بسیار ساده بوده و مانند دیگر نرم افزار ها نظیر آفیس می باشد . در هنگام نصب از شما کد فعال سازی درخواست می شود که می بایست با شرکت گزین داده تماس بگیرید و ضمن معرفی و ارائه شماره سریال و شماره فعال سازی نرم افزار  ، کد فعال سازی را دریافت و در نرم افزار ثبت نمایید. بدیهی است به کسانی که جز لیست خریداران نرم افزار نباشند کد فعال سازی ارائه نخواهند شد.

 

شرکت گزین داده گلپا پشتیبانی از این نرم افزار را به عهده داشته و می توانید پاسخ سوالات خود را در وقت اداری دریافت نمایید چنانچه امکاناتی علاوه بر امکانات ارائه شده در این نرم افزار می خواهید ، می توانید با تلفن شرکت به شماره 57420687-031 تماس بگیرید و یا درخواست خود را با پست الکترونیکی برای ما ارسال نمایید.


  • نظر بدهيد
  • نام:
    ایمیل:
    وبسایت:



    • درباره ی ما

      گروه نرم افزاری گزین داده- طراحی سایت برنامه نویسی- سئو
    CopyRights GOZINDADEH . COM 2012 - 2019